
Onze helpdeskmedewerkers krijgen meldingen in allerlei soorten en maten. Om een melding zo vlot mogelijk af te kunnen handelen is het belangrijk dat u in uw beschrijving zo volledig mogelijk bent. Als Plan-de-CAMpagne een foutmelding geeft kunt in veel gevallen een compleet foutenrapport met allerlei technische details aan onze helpdeskmedewerkers sturen.
Daarvoor kunt u gebruik maken van onderstaande standaardfunctionaliteit:
In plaats van het gebruikelijke screenshot voegt u nu een compleet foutrapport toe aan uw helpdeskmelding. Daarmee heeft u de helpdeskmedewerker voorzien van extra informatie en dat resulteert in een vlottere afhandeling van uw melding.
De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan de ontwikkeling en de optimalisatie van functies in Plan-de-CAMpagne. Wat kunt u verwachten van deze nieuwe versie? En welke voordelen heeft de nieuwe versie 5.7 u te bieden?
Lees meerHet einde van het jaar nadert en dat betekent dat u een aantal zaken in Plan-de-CAMpagne moet uitvoeren ter voorbereiding van het nieuwe jaar. Wat kunt u doen om de overgang naar een nieuw jaar zo goed mogelijk uit te voeren? We hebben de handleiding weer voor u bijgewerkt waarin de verschillende acties worden beschreven.
Lees meerDoor de verhuizing naar ons nieuwe hoofdkantoor in Leusden, kan het gebeuren dat we wat minder goed bereikbaar zijn dan u van ons bent gewend. We hopen op uw begrip. Mocht u onze collega’s willen bellen, dan zijn wij rond de feestdagen als volgt bereikbaar…
Lees meerNaast (online) klassikale trainingen biedt Bemet ook trainingen via e-learning aan. U kunt dus waar u maar wilt en in uw eigen tijd de lesstof volgen en in een eigen oefenomgeving de vooraf opgenomen lesstof van de trainer doornemen. U hoeft er de deur niet voor uit!
Lees meer