Helpdeskmelding insturen? Hier moet u op letten

Onze helpdeskmedewerkers krijgen meldingen in allerlei soorten en maten. Om een melding zo vlot mogelijk af te kunnen handelen is het belangrijk dat u in uw beschrijving zo volledig mogelijk bent. Als Plan-de-CAMpagne een foutmelding geeft kunt in veel gevallen een compleet foutenrapport met allerlei technische details aan onze helpdeskmedewerkers sturen.

Daarvoor kunt u gebruik maken van onderstaande standaardfunctionaliteit:

  • Maak een nieuw Helpdeskverzoek aan: PdC » Support » Bericht aan helpdesk
  • Doorloop de wizard. Bij stap 4 / 5 ziet u onderstaand venster:

Fout bijsluiten Plan-de-CAMpagne melding 1

  • Klik op » Fout bijsluiten.
  • Zoek uw foutmelding op. Dit kan u doen door bijvoorbeeld te filteren op uw eigen naam en vervolgens te sorteren op datum invoer.

Fout bijsluiten Plan-de-CAMpagne melding 2

In plaats van het gebruikelijke screenshot voegt u nu een compleet foutrapport toe aan uw helpdeskmelding. Daarmee heeft u de helpdeskmedewerker voorzien van extra informatie en dat resulteert in een vlottere afhandeling van uw melding.

default-background
Stel uw vraag aan onze supportafdeling
Plan-de-CAMpagne Helpdesk
0318 - 495820

Heeft u een vraag? Stel hem gerust!

Laat uw telefoonnummer achter zodat wij u terug kunnen bellen. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk met al uw gegevens om.

Tips en trucs

Het einde van het jaar nadert en dat betekent dat u een aantal zaken in Plan-de-CAMpagne moet uitvoeren ter voorbereiding van het nieuwe jaar. Wat kunt u doen om de overgang naar een nieuw jaar zo goed mogelijk uit te voeren? We hebben de handleiding weer voor u bijgewerkt waarin de verschillende acties worden beschreven.

Lees meer

Wie de Report Editor gebruikt binnen Plan-de-CAMpagne heeft de termen oude en nieuwe rapporten vast wel eens voorbij horen komen. Maar hoe herkent u een ‘oud’ rapport en wat zijn nu eigenlijk de verschillen? We hebben een aantal voorbeelden voor u op een rijtje gezet waardoor u gemakkelijk onderscheid maakt tussen een rapport gemaakt in de oude of nieuwe Report Editor.

Lees meer

Nieuws

Mocht u in de decembermaand de helpdesk willen raadplegen, dan zijn wij rond de feestdagen als volgt bereikbaar:

Maandag 23 en dinsdag 24 december tussen 8:30 – 17:00uur
Woensdag 25 en donderdag 26 december: Bemet is gesloten
Vrijdag 27 december: Bemet is gesloten, u kunt in geval van nood contact opnemen met de helpdesk
Maandag 30 en dinsdag 31 december tussen 8:30 – 17:00uur
Woensdag 1 januari: Bemet is gesloten

In het nieuwe jaar staan wij vanaf donderdag 2 januari weer voor u klaar.

Lees meer

Wie gebruik wil maken van het online handleidingensysteem kan tegenwoordig via de website naar de Online Help navigeren. Ga naar www.bemet.nl en dan naar ‘Klantsupport’, rechtsboven in de menubalk. U heeft de keuze uit de Online Help van APM+ en Plan-de-CAMpagne. Laatstgenoemde is bovendien in twee talen beschikbaar, in het Nederlands en in Engels.

Lees meer