
Onze helpdeskmedewerkers krijgen meldingen in allerlei soorten en maten. Om een melding zo vlot mogelijk af te kunnen handelen is het belangrijk dat u in uw beschrijving zo volledig mogelijk bent. Als Plan-de-CAMpagne een foutmelding geeft kunt in veel gevallen een compleet foutenrapport met allerlei technische details aan onze helpdeskmedewerkers sturen.
Daarvoor kunt u gebruik maken van onderstaande standaardfunctionaliteit:
In plaats van het gebruikelijke screenshot voegt u nu een compleet foutrapport toe aan uw helpdeskmelding. Daarmee heeft u de helpdeskmedewerker voorzien van extra informatie en dat resulteert in een vlottere afhandeling van uw melding.
Het einde van het jaar nadert en dat betekent dat u een aantal zaken in Plan-de-CAMpagne moet uitvoeren ter voorbereiding van het nieuwe jaar. Wat kunt u doen om de overgang naar een nieuw jaar zo goed mogelijk uit te voeren? We hebben de handleiding weer voor u bijgewerkt waarin de verschillende acties worden beschreven.
Lees meerWie de Report Editor gebruikt binnen Plan-de-CAMpagne heeft de termen oude en nieuwe rapporten vast wel eens voorbij horen komen. Maar hoe herkent u een ‘oud’ rapport en wat zijn nu eigenlijk de verschillen? We hebben een aantal voorbeelden voor u op een rijtje gezet waardoor u gemakkelijk onderscheid maakt tussen een rapport gemaakt in de oude of nieuwe Report Editor.
Lees meerMocht u in de decembermaand de helpdesk willen raadplegen, dan zijn wij rond de feestdagen als volgt bereikbaar:
Maandag 23 en dinsdag 24 december tussen 8:30 – 17:00uur
Woensdag 25 en donderdag 26 december: Bemet is gesloten
Vrijdag 27 december: Bemet is gesloten, u kunt in geval van nood contact opnemen met de helpdesk
Maandag 30 en dinsdag 31 december tussen 8:30 – 17:00uur
Woensdag 1 januari: Bemet is gesloten
In het nieuwe jaar staan wij vanaf donderdag 2 januari weer voor u klaar.
Lees meerWie gebruik wil maken van het online handleidingensysteem kan tegenwoordig via de website naar de Online Help navigeren. Ga naar www.bemet.nl en dan naar ‘Klantsupport’, rechtsboven in de menubalk. U heeft de keuze uit de Online Help van APM+ en Plan-de-CAMpagne. Laatstgenoemde is bovendien in twee talen beschikbaar, in het Nederlands en in Engels.
Lees meer