Helpdeskmelding insturen? Hier moet u op letten

Onze helpdeskmedewerkers krijgen meldingen in allerlei soorten en maten. Om een melding zo vlot mogelijk af te kunnen handelen is het belangrijk dat u in uw beschrijving zo volledig mogelijk bent. Als Plan-de-CAMpagne een foutmelding geeft kunt in veel gevallen een compleet foutenrapport met allerlei technische details aan onze helpdeskmedewerkers sturen.

Daarvoor kunt u gebruik maken van onderstaande standaardfunctionaliteit:

  • Maak een nieuw Helpdeskverzoek aan: PdC » Support » Bericht aan helpdesk
  • Doorloop de wizard. Bij stap 4 / 5 ziet u onderstaand venster:

Fout bijsluiten Plan-de-CAMpagne melding 1

  • Klik op » Fout bijsluiten.
  • Zoek uw foutmelding op. Dit kan u doen door bijvoorbeeld te filteren op uw eigen naam en vervolgens te sorteren op datum invoer.

Fout bijsluiten Plan-de-CAMpagne melding 2

In plaats van het gebruikelijke screenshot voegt u nu een compleet foutrapport toe aan uw helpdeskmelding. Daarmee heeft u de helpdeskmedewerker voorzien van extra informatie en dat resulteert in een vlottere afhandeling van uw melding.

default-background
Stel uw vraag aan onze supportafdeling
Plan-de-CAMpagne Helpdesk
0318 - 495820

Heeft u een vraag? Stel hem gerust!

Laat uw telefoonnummer achter zodat wij u terug kunnen bellen. Uiteraard gaan wij vertrouwelijk met al uw gegevens om.

Tips en trucs

Van deze nieuwe functionaliteit in versie 5.5 weten we één ding zeker: hier worden heel veel klanten blij van! U kunt namelijk in de nieuwe versie in één handeling de eigenschappen van meerdere materialen wijzigen.

Lees meer

Goed nieuws voor iedereen die werkt met meerdere beeldschermen. In versie 5.5 is het nu mogelijk om tabbladen buiten Plan-de-CAMpagne te slepen. Deze handige functionaliteit maakt het mogelijk om optimaal gebruik te maken van uw schermen door op de ene monitor bijvoorbeeld het planbord open te hebben staan, terwijl u op een ander beeldscherm andere tabellen in Plan-de-CAMpagne raadpleegt.

Lees meer

Nieuws

Zijn er personele wijzigingen geweest in uw bedrijf? Wilt u nieuwe functionaliteiten leren of uw productiviteit verhogen? Volg nu een APM+ opfriscursus!

Lees meer

De Online Help, het handleidingensysteem waar u 24 uur per dag, 7 dagen in de week alle Plan-de-CAMpagne handleidingen kan raadplegen, heeft nu ook een Frequently Asked Questions (FAQ) gedeelte. Bezoek de Online Help en bekijk alle vragen en antwoorden. Op dit moment bevat de FAQ vragen over Productie en Rapportage via Report Editor.

Lees meer