Mocht u tussen de feestdagen door de helpdesk willen raadplegen, dan zijn wij als volgt bereikbaar:
In het nieuwe jaar staan wij vanaf dinsdag 2 januari weer voor u klaar.
Enkele tips met betrekking tot het bereiken van de helpdesk:
Contactgegevens
U kunt uw melding ook mailen naar pdc@bemet.nl (Plan-de-CAMpagne) of support@bemet.nl (APM+ / TopSolid). De telefoonnummers van de helpdesk zijn:
Plan-de-CAMpagne: 0318 – 495820
APM+ / TopSolid: 0318 – 495840
Tot slot willen wij via deze weg u en uw dierbaren fijne kerstdagen en een goede jaarwisseling wensen. Bedankt voor weer een jaar ‘Beter met Bemet’ samenwerking!
Met vriendelijke groet,
Directie en medewerkers Bemet International B.V.
Door de verhuizing naar ons nieuwe hoofdkantoor in Leusden, kan het gebeuren dat we wat minder goed bereikbaar zijn dan u van ons bent gewend. We hopen op uw begrip. Mocht u onze collega’s willen bellen, dan zijn wij rond de feestdagen als volgt bereikbaar…
Lees meerNaast (online) klassikale trainingen biedt Bemet ook trainingen via e-learning aan. U kunt dus waar u maar wilt en in uw eigen tijd de lesstof volgen en in een eigen oefenomgeving de vooraf opgenomen lesstof van de trainer doornemen. U hoeft er de deur niet voor uit!
Lees meerNaast (online) klassikale trainingen biedt Bemet ook trainingen via e-learning aan. U kunt dus waar u maar wilt en in uw eigen tijd de lesstof volgen en in een eigen oefenomgeving de vooraf opgenomen lesstof van de trainer doornemen. U hoeft er de deur niet voor uit!
Lees meerDe afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan de ontwikkeling en de optimalisatie van functies in Plan-de-CAMpagne. Wat kunt u verwachten van deze nieuwe versie? En welke voordelen heeft de nieuwe versie 5.7 u te bieden?
Lees meer