Welkom
Welkom bij de Online Help van Plan-de-CAMpagne.
U vindt hier informatie over de werking van Plan-de-CAMpagne. De verschillende onderwerpen zijn via het menu aan de linkerkant van het scherm of via de zoekfunctie te vinden.
De Online Help bevat de nieuwste versies van de handleidingen. De Pdf versies van de handleidingen en informatie over oudere versies van Plan-de-CAMpagne kunt u vinden in uw Plan-de-CAMpagne omgeving zelf via het menu ‘PdC > Support > Handleidingen’.
Mocht de Online Help geen passend antwoord bieden, dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk.

Heeft u helpdeskondersteuning en komt u tijdens het werken met Plan-de-CAMpagne er niet uit? Biedt de Online Help of bieden de key-users binnen uw bedrijf ook geen passend antwoord? Schroom dan niet om contact met onze helpdesk op te nemen. Dat kan op drie manieren:
![]() |
Iedere werkdag tussen 8:30 uur en 17:00 uur via 088 - 6363 920 kies optie 2 Bemet |
![]() |
In Plan-de-CAMpagne gaat u naar 'PdC > Support > Bericht aan helpdesk' |
![]() |
Via e-mail op bemet-pdc@ecisolutions.com |
Wat valt er onder de helpdeskondersteuning?
U kunt de helpdesk vragen stellen over:
- De werking van Plan-de-CAMpagne
- Het melden van onverwachte situaties of uitkomsten
- Het doorgeven van wensen
Als u helpdeskondersteuning heeft afgenomen, dan is de ondersteuning kosteloos. Heeft u vragen die niet onder de helpdeskvoorwaarden vallen? Geen probleem, wij helpen u uiteraard graag verder. Dergelijke vraagstukken worden door gespecialiseerde medewerkers beantwoord en worden tegen consultancytarieven doorberekend. Onze supportmedewerker vertelt u wanneer er geen sprake is van gratis support.
Onze ondersteuning:
Helpdesk | Functioneel consultants | Technisch consultants |
|
|
|